Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

Ο Δημήτρης Κουτσούμπας νέος ΓΓ του ΚΚΕ

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 19ου Συνεδρίου του ΚΚΕ
Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ
Νέος Γενικός Γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ ο Δημήτρης Κουτσούμπας.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών του 19ου Συνεδρίου του ΚΚΕ δόθηκε από το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ η παρακάτω ανακοίνωση:

«Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 19ου Συνεδρίου του ΚΚΕ με την εκλογή νέας Κεντρικής Επιτροπής, η οποία στην πρώτη της συνεδρίαση εξέλεξε Γενικό Γραμματέα της ΚΕ του ΚΚΕ τον Δημήτρη Κουτσούμπα».

45 σχόλια:

  1. Τώρα αυτό γιατί μας το κάνανε; Πώς θα εξηγήσω αύριο στον απορούντα συμπολίτη ότι δε θέλω εγώ, ως κομμουνιστής, πατερούληδες αλλά ότι αυτός ψάχνει πατερνάλ χαρακτηριστικά στον ηγέτη ενός κόμματος και πιστεύει ότι ο Μπογιόπουλος ΕΠΡΕΠΕ να αναλάβει την "ηγεσία του κουκουέ"; Πώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε προλαβε με σχολιο στο ρεντφλαι αλλος:)

      "Teris Xrisos14 Απριλίου 2013 - 1:51 π.μ.

      Γράψτε το στα τεφτέρια, σήμερα 14-Απρ-2013 1:47. Μετά από τόσα χρόνια Παπαρήγα, αυτό το πράγμα που έγινε σήμερα είναι η επιθανάτια πλάκα του κόμματος. Μπορεί να έχω αποτραβηχτεί από το κόμμα με όσα στραβά έχει κάνει μέχρι σήμερα, αλλά ήλπιζα ότι ένα θαύμα θα γινόταν. Και το μόνο θαύμα που θα μπορούσε να γίνει αυτό ήταν ο Μπογιοπουλος. Καληνύχτα και καλό κουράγιο σε ολους μας."

      Διαγραφή
    2. Κρίμα, χάσαμε τον Τέρη Χρυσό που αποτραβήχτηκε απ' το κόμμα.

      Διαγραφή
    3. Ναι. Τον είδα και απάντησα. Ωραίος τύπος κι αυτός. Ξέρεις πόσους τέτοιους ωραίους θα ακούμε καθημερινά τους επόμενους 12 (μη σου πω και 120) μήνες;

      Διαγραφή
    4. αχαχαχα το "αποτραβηχτηκε" το εβαλες επι τουτου;:)

      Διαγραφή
    5. Από την άλλη, βούηξε ο τόπος ότι ο Μπογιό δεν εξελέγη καν εκπρόσωπος απ' την ΚΟΒ του, οπότε πολύ αεροπλανικό να έβγαινε ΓΓ. Πολύ τηλεόραση βλέπει ο Τέρης.

      Διαγραφή
    6. Α το εβαλε ο ιδιος, τωρα το ειδα:) οχι τιποτα αλλο αλλα πολλα ακουγονται για τον Χρυσσο που δεν αποτραβιεται παντα την ωρα που πρεπει:)

      Διαγραφή
    7. Χε χε, εγω του απαντησα οτι ειναι σαν να περιμενει να κερδισει το λαχειο χωρις να αγοραζει λαχειο:)

      Διαγραφή
    8. από γκρουπ πολιτικοχαζοχαρουμενοκοινωνικοπαρεϊστικων αποχρώσεων στο φμπ:

      --Ομολογώ πως δεν μου άρεσε η πρώτη-πρώτη δήλωση του νέου ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ με την οποία -ως να ήταν αυτό το κατεπείγον και άμεσο θέμα για τη χώρα και το λαό μας- έσπευσε να δηλώσει πως δεν πρόκειται το κόμμα του να συνεργαστεί με "οπουρτουνιστές" που προέκυψαν απο την διάσπαση του ΚΚΕ . Περιμένουμε πολλά , πολύ περισσότερα και άμεσα από την ενεργοποίηση του κόμματος και αυτά είναι καλό να εξεταστούν αργότερα στην πορεία ...

      -- κε τάδε, μπορείτε να μου δώσετε ένα λινκ με τη δήλωση του Κουτσούμπα περί (μη) συνεργασιών; ή να μου πείτε πού διαβάσατε/ακούσατε για αυτήν τη δήλωση;

      --λυπάμαι αλλά δεν κρατώ αρχείο. Ανοίξτε τις ειδήσεις και θα τα βρείτε . Αλλά αν δεν είναι έτσι όπως τα λέω , εμένα θα μου έφτανε μία διάψευσή σας μιά και τα ξέρετε καλύτερα από μένα ...

      --Επιτρέψτε μου να σας επισημάνω ότι μια δήλωση που έγινε μέσα στο τελευταίο 15ωρο (από την εκλογή του νέου επικεφαλής ενός κόμματος του Κοινοβουλίου) δεν προλαβαίνει να μπει στο αρχείο, είναι επικαιρότητα, και θα περίμενε κανείς να είναι προσβάσιμη από κάποιον που την επικαλείται.
      Δεν ξέρω απολύτως τίποτα καλύτερα από εσάς, να είστε σίγουρος. Απλώς, απ' ό,τι φαίνεται, είμαι πιο καλοπροαίρετος άνθρωπος από εσάς.
      Η εμπλοκή όλων μας στον δημόσιο διάλογο επιβάλλει να αναφερόμαστε σε πραγματικά γεγονότα. Ελπίζω να μην διαφωνείτε. Αν λοιπόν η δήλωση την οποία επικαλείστε δεν έγινε, καλό θα ήταν να το παραδεχτείτε αντί να με ειρωνεύεστε.
      --Περιμένω απο σας να μου πείτε αν έγινε ή δεν έγινε ...
      --νομίζω πως δεν έγινε η δήλωση στο πλαίσιο που ισχυρίζεστε, αλλά φυσικά δεν μπορώ να είμαι σίγουρη. Αν μου δίνατε ένα λινκ που να λέει ότι η δήλωση έγινε χθες, και ότι ήταν η πρώτη του νέου Γ.Γ., προφανώς θα πήγαινα πάσο.
      Αλλά ελπίζω να είστε σε θέση να κατανοήσετε ότι, αν απλώς διαβάσατε το δημοσίεσυμα που αναφέρεται στη χθεσινή εκλογή του Κουτσούμπα και σε παλαιότερη ομιλία του των τελών Μάρτη π.χ., το οποίο διάβασα κι εγώ, και νομίζατε ότι η δήλωση έγινε αμέσως μετά την εκλογή, τότε μάλλον παραπλανηθήκατε και το συμπέρασμά σας είναι λανθασμένο, τα δε περί "πρώτης-πρώτης δήλωσης" (ούτε καν "πρώτη"!), "έσπευσε" άστοχα.

      και φυσικά δεν απάντησε ποτέ τίποτα ο κύριος.


      μα τί καλά περνάμε!

      πίκατσου


      Διαγραφή
  2. Ωχ, τι έχει να ακούσει ο άνθρωπος από αύριο...

    Καλό του κουράγιο πρώτα απ' όλα. Και καλή δύναμη στο δύσκολο έργο του σε τόσο δύσκολους καιρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άξιοι! Καλή δύναμη και καλούς αγώνες σε όλους.
    Στην περίπτωσή, του η σιωπή δεν είναι χρυσός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να μαντεψουμε...
    Πρώτα θα κάνουν σύγκριση με την Αλέκα, και φυσικά θα προτιμούν την Αλέκα, η οποία ξαφνικά θα μεταμορφωθεί σε χαρισματική, ικανή, ιδεώδη γ.γ. για το ΚΚΕ σε σύγκριση με τον άχρου, άοσμο, δικτατορικό, σεχταριστή, σταλινικό,ιντριγκαδόρο, παιδί της Αλέκας, μη παιδί της της Αλέκας, ανίκανο,λίγο υπο τις περιστάεις, ακατάλληλο,μα ποιός είναι αυτός κλπ κλπ
    Μετά θα τους πιάσουν τα κλάματα, γιατι με αυτη την "ηγεσία" το ΚΚΕ ειναι καταδικασμένο να διαλυθεί,
    Μετά, ανακατατάξεις στο ΚΚΕ, ο νεος ΓΓ διαμορφώνει την δική του αυλή, εκαθαρίσεις, κλπ...
    Να συνεχίσω η να πώ...ΜΠΡΟΣΤΑ, ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
    Vikar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια πρώτη γεύση, εδώ: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nvQ4sJCAbT4.

    Σιδεροκέφαλος.

    2va

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. Όλα καλά, αλλά ένα σύντομο βιογραφικό του νέου ΓΓ γιατί δεν έβαλε το 902.gr;

    ΥΓ Το 1991 η Αλέκα Παπαρήγα επίσης δεν είχε εκλεχτεί αντιπρόσωπος από την ΚΟΒ της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά ήταν γραμματέας της μεγαλύτερης ΚΟ (Αθήνας). Ο Μπογιόπουλος απ' την άλλη είναι πολύ καλός τηλεοπτικά.

      Διαγραφή
    2. http://www.902.gr/eidisi/politiki/14427/viografiko-toy-genikoy-grammatea-tis-ke-toy-kke-dimitri-koytsoympa

      Διαγραφή
  7. τσαφ απάντησες ότι θα ήταν 8ο θαύμα της ανθρωπότητας, ένας μη εκλεγμένος σύνεδρος να πάρει τη θέση του ΓΓ.
    Κι αναρωτιέμαι αν δεν ξέρεις ότι η ΓΓ του ΚΚΕ μέχρι χτες, έγινε ΓΓ ενώ δεν ήταν σύνεδρος. Δηλαδή γιατί καταφέρεσαι εναντίον του τρόπου με τον οποίο εκλέχθηκε ΓΓ η Παπαρήγα.


    Καλή αρχή, καλό κουράγιο κομμουνιστές. Θυσίες κι αγώνες μας περιμένουν. Όχι δάφνες.

    α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βλακακο αντε να σου εξηγησουμε. τα μελη των απερχομενων οργανων συμμετεχουν στις δουλιες τετοιου τυπου ως μελη των απερχομενων οργανων. για να παρακολουθησουν τις δουλιες αυτες οσο γινονται περισσοτεροι και να παρουν την εμπειρια ενος συνεδριου, καποια μελη που θα ειναι εκει ετσι και αλλιως δεν πανε ως αντιπροσωποι.
      οπως και σε ολα τα οργανα γινονται προτασεις για τους υποψηφιους και μπορει να προταθουν ολοι. το να προταθει παντως καποιος που διαφωνει με τις ψηφισμενες απο το 97% του κομματικου δυναμικου και του 100% του συνεδριου, μονο στα αρωστημενα μυαλα οπορτουνιστων μπορει να υπαρχει ως πιθανοτητα.
      για τους κομμουνιστες δεν αλλαζει τπτ. το μονο που αλλαζει ειναι στην στραβη ποιον θα δοκιμασουν να βουτηξουν πρωτο οι αστοι. στους αλλους που φιαχνανε σεναρια επι σεναριων, ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ με την τοποθέτηση ότι μόνο στα αρρωστημένα μυαλά των οπορτουνιστών, θα μπορούσε να θεωρηθεί πρόβλημα η τοποθέτηση της Αλέκα Παπαρήγα στη θέση της ΓΓ της ΚΕ επειδή δεν ήταν σύνεδρος.
      Η θητεία και η επιλογή της σε αυτή τη θέση αποδεικνύουν ότι η εκλογή με κριτήριο το αν είναι ή όχι σύνεδρος, όχι μόνο είναι οπορτουνιστική, αλλά μπορεί να ζημιώσει και το κόμμα και τον επαναστατικό του χαρακτήρα.

      Η εκλογή της είναι ένα ζωντανό μάθημα δημοκρατικού συγκεντρωτισμού των κομμάτων νέου τύπου και πως αυτά απαλλάσσονται από μικροαστικές αυταπάτες που τη δημοκρατία την εννοούν μόνο υπό το πρίσμα της αστικής δημοκρατίας κι αντιπροσώπευσης. Είναι ένα ζωντανό μάθημα πως ένα κόμμα συνεχίζει την επαναστατική του πορεία.

      ασ.

      Διαγραφή
    3. Καταφέρομαι εμφανέστατα. Τί να λέμε τώρα;
      Εκτός αν πρόκειται για δικό σου σχόλιο και δική σου ερμηνεία. Λες;

      τσαφ

      Διαγραφή
  8. περιμένουμε άρθρα τύπου "Πώς έφαγε ο Κουτσούμπας την Αλέκα", "Ένας μαοικός στο τιμόνι του περισσού" κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σώπα, έπιασε τους ΣΥΡΙΖΑίους και μαζί και τον μεταφραστή της ΕΕ ο οποίος «καμαρώνει» που είναι συνεργάτης της «Αυγής», καημός και μαράζι για το βιογραφικό του νέου ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ… Αυτός όταν διορίστηκε στην ΕΕ, τι βιογραφικό έδωσε, το παλιό του της ΚΝΕ; Αλλά, άμα δεν έχει ο άνθρωπος τσίπα… Τέλος πάντων, καμώματα μεταλλαγμένων…

    Περαστικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγα στον Περισσό και ρώτησα, και έκανα ό,τι μου είπε ο σ. που με ενημέρωσε. Κατά σύμπτωση, βλέπω ότι εκλέχτηκε και στη νέα ΚΕ, σε μια από τις πρώτες (αλφαβητικά) θέσεις.

      Διαγραφή
    2. Α! κύριε, κύριε Σαραντάκο, πότε θα πιάσετε βαθύτερο πάτο…
      (άτεχνος μίμησις Κωνσταντίνου Καρυωτάκη)

      Δηλαδή, σαν να λέμε κάποιος πήγε στο Κόμμα και σεις, κύριε Σαραντάκο, στην φυλακή, συγνώμη στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήθελα να πω… Τώρα τι «γραμμή» μεταφέρατε στην ΕΕ, ε, αυτό κανένα στόμα δεν το βρε και δεν το ’πε ακόμα. Πάντως η γραμμή διάλυσης του ΚΚΕ που οικογενειακώς προωθήσατε (πρβλ. http://www.vrahokipos.net/old/theory/sarantakosD.htm), ευτυχώς για την ελληνική εργατική τάξη κι ολόκληρο τον ελληνικό λαό δεν πέρασε. Τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις μεταλλαγμένων. Δεν πειράζει, τα σκυλιά γαβγίζουν, το καραβάνι προχωρά…

      Περαστικός

      Διαγραφή
    3. Ο Καρυωτάκης λεγόταν Κώστας, τα έχετε μπερδέψει, Κωνσταντίνος ήταν ο Καβάφης -αλλά για την άτεχνη μίμηση έχετε απόλυτο δίκιο. Δίκιο έχετε επίσης ότι το καραβάνι προχωρά -πράγματι, πλησιάζει ήδη στο Άλφα του Κενταύρου.

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    6. Τα δύο σχόλια σβήστηκαν μετά το αίτημα του κυρίου Σαραντάκου και λαμβάνοντας υπόψη ότι υφίσταται ήδη ανισότητα θέσεων μεταξύ επώνυμου και ανώνυμου σχολιαστή, που καθιστά τον πρώτο πιο ευάλωτο του δεύτερου.

      Παρακαλώ η όποια προσωπική συζήτηση να μην συνεχιστεί εδώ.

      Διαγραφή
  10. να δούμε τώρα τι θα λένε οι αιώνιοι "συμπαθούντες" που "συμπάσχουν" στο ΚΚΕ, και μια ζωή ως "κοψοχέρηδες" στηρίζουν την σοσιαλδημοκρατία.

    Μάλλον αυτά που έλεγαν και για την Αλέκα.
    ( http://fadomduck2.blogspot.gr/2013/03/blog-post_1431.html ).
    Μία πολύ καλή ανάλυση από το blog του TRASH.Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γκοοόρτσος Γκοοόρτσος shared a
    link.
    47 minutes
    ago · Like · Share · Report
    2 people like this.
    Σαραντης Σποριδης
    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ...ΠΑΤΕΡΟΥΛΑ,ΗΡ ΘΕ ΚΑΙ Ο
    ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕ Η ΣΑΛΤΣΑ....
    Like · Reply · 12 minutes ago

    Ο Γκόρτσος είναι μια δημοφιλής σελίδα φιλοαριστεροαναρχοαπροσδιοριστίας στο φεϊσμπουκ. Μοιράστηκε το βιογραφικό από τη σελίδα του ε-νικός. Πρώτο σχόλιο και μιλάει για πατερούληδες.

    Ιν δε μαιντ οφ μικροαστος

    τσαφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Τα "έμπειρα στελέχη" που επιβεβαιώνουν ότι ο Κουτσούμπας είναι γιουσουφάκι του Γόντικα, είναι τα ίδια που μίλησαν και στον Σταυρόπουλο που έδωσε αυτή την πολύτιμη πληροφορία στον λαό.

      Και μιας και μιλάμε για πολιτικές αναλύσεις σήμερα, αξίζει να δει κανείς τον τρόπο κάλυψης απλώς των διαδικασιών του συνεδρίου από τις ναυαρχίδες των αστικών μμε. Συνεχίζω με Σταυρόπουλο λοιπόν.

      Ποιό ήταν το πρόγραμμα των εργασιών του συνεδρίου; Υπήρχαν οι εργασίες του σαββάτου και αφού αυτές ολοκληρώνονταν θα έμενε μόνο η εκλογή ΚΕ και ΓΓ. Ο γίγαντας όμως αποφάσισε να βγάλει μεσημεριάτικα το γνωστό "Άρον άρον" άρθρο του, στο οποίο αναφέρονται και πολλά από τα γραφικά που βρίσκουμε και στα παραπάνω λινκς (στημένοι σύνεδροι, απουσία διαλόγου κτλ). Κάπου εκεί ήρθε η ανακοίνωση ότι όλα βαίνουν ομαλώς και βάση προγραμμάτος -- ούτε αναφορά σε σάββατο και κυριακή ούτε τίποτα. Το βλήμα κατέβασε το άρθρο, ενώ στο in.gr υπήρχε αναδημοσίευση με σχολιασμό της ανακοίνωσης όπου έβγαζαν το συμπέρασμα ότι το συνέδριο ολοκληρώνεται την κυριακή (που αν είμαστε αυστηροί έτσι κι έγινε). Δεν βρίσκω το σχετικό λινκ, έχω την εντύπωση ότι το κατέβασαν.

      Έπειτα όμως είχαμε και την δεύτερη ανακοίνωση για τον νέο ΓΓ, κι εκεί το σκουπιδιάρικο του ΔΟΛ έδωσε ρέστα γκεμπελισμού. Επανήλθε με νέο άρθρο στο in.gr διάχυτο με ιντριγκαδόρικες πληροφορίες (ήταν να φύγει από το 11 η Αλέκα κτλ), ενώ κάνει αναφορά και στην "σύγχυση" για τον χρόνο ολοκλήρωσης του συνεδρίου:

      http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231244086

      Εν τω μεταξύ το βλήμα επανέφερε στην σελίδα του το φοβερό άρθρο Σταυρόπουλου.

      Ανακεφαλαιώνοντας: έχεις έναν μπαγλαμά "δημοσιογράφο" που γράφει για τα πεπραγμένα στο κκε όπως γράφει η εσπρέσσο για τα γκομενικά της βίσση (που βέβαια είναι κι ο default τρόπος που καλύπτονται τα εσωκομματικά όλων των αστικών κομμάτων, απλώς το κκε δεν παίζει καθόλου αυτό το παιχνίδι και έτσι γίνεται πιο kinky το όλο ζήτημα). Αυτός δημιουργεί "θέμα" απ'το πουθενά για τα διαδικαστικά του συνεδρίου. Κάπου εκεί νομίζεις ότι το παράκανες και κάνεις ένα βήμα πίσω. Αφού όμως έρχεται η "επιβεβαίωση" (μιας και έχεις διαστρεβλώσει τα πάντα κι ούτε ένα πρόγραμμα συνεδρίου δεν μπορείς να αντιγράψεις) θεωρείς το "θέμα" γεγονός και συνεχίζεις την σπέκουλα και την δημοσιογραφία τύπου "εσπρέσσο" επί τούτου.

      Ντάξει τώρα θα μου πείτε οι σκοπιμότητες είναι ξεκάθαρες, αλλά όταν γίνονται τόσο κατσαπλιάδικα και έχουν και πέραση γιατί αναδημοσιεύονται παντού χωρίς να την αμφισβητεί ούτε μισός (βλέπε τους χαλβάδες του keft.gr), ε είναι κάπως, τι να πω.

      Ijon Tichy

      Διαγραφή
    2. - Τα μαθες τα χαϊρια σας?
      - ?
      - Άρον άρον χθες τον βγάλατε για να μην ξεφτιλιστείτε?
      - Πάλι ΤΟ ΒΛΗΜΑ διάβαζες?
      - Όχι δεν το πήρα σήμερα.

      Συζήτηση που έγινε πριν δω στο ιντερνετ την ηλεκτρονική έκδοση του Βήματος.

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσο μένος.
      Είναι κάτι που πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω.

      Διαγραφή
  13. Ξέχασα το κλάμμα του αντεργατικού αγώνα

    http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/2012-03-17-12-48-25/48-2012-02-20-14-29-33/787-2013-04-14-08-53-13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σιδεροκέφαλος! Και πολλά ευχαριστώ στην Αλέκα που παραμένει στην Κ.Ε.

    Για όσους ακούγανε κάτι Πανούτσηδες μπουρουμπουμπούδες και Καρπετό, απέλαση ρε
    Έριξαν τον κόσμο στον κουβά

    ( http://www.youtube.com/watch?v=JFD9X1BUf_U ).

    Δεν έχω πρόεδρο τον Κάστρο
    μα με φωνάζουν Κουβανό,
    γιατί δεν έχω λιγο αστρο
    όταν στοιχηματίζω εγώ.

    Στο ένα είκοσι τα σπρώχνω
    για να ρεφάρω προσπαθώ,
    κι απ το μυαλό μου μέσα διώχνω
    καθε ενδεχομενο κακο.

    Μα το κοράκι πέναλτι
    δίνει θα τρελαθώ,
    πάλι θα τρέχω για έναντι
    απο το αφεντικό.


    Τα θενκς για το κατάλληλο τραγούδι του γιοτουμπ στην κατάλληλη περίσταση στον σπαιραλ αρχιτεκ Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tweet που με άφησε μ***κα:

      Ανατολή ‏@Anatoli1813 5h
      Μόλις έχασε την ευκαιρία το ΚΚΕ ν αποκτήσει γυναικ. κοινό.Αντί για Παφίλης προέκειψε ένας μοσχαροθρεμμένος αλά Καρατζαφ ονόματι Κουτσουμπας!

      Διαγραφή
    2. Έχω μείνει πολύ πίσω...Δεν ήξερα ότι ο/η ΓΓ κρίνεται με κριτήρια αμερικανικού τηλεοπτικού κοινού σε εποχή καταναλωτικής ζαβλάκωσης. Δύσκολα τα πράματα...

      Διαγραφή
    3. Αντώνη,
      για την Αλέκα δεν έλεγαν
      Ότι είναι αντιτουριστική; Την ειρωνεύονταν για την εμφάνισή της. Ότι λέει μία ζωή τα ίδια;
      Δεν έλεγαν πως ( http://fadomduck2.blogspot.gr/2013/03/blog-post_1431.html )
      "Αν αλλάξετε την Αλέκα, εγώ θα ψηφίσω ΚΚΕ". Ilief

      Διαγραφή
    4. Το ποιο πάνω τραγούδι για τους μπουκ - κκεδολόγους
      Ακούνε κάτι ήρα ικα κάτι αυγές κατί των συντακτών, κάτι βλήμα και πάνε τον κόσμο στον κουβά. Έχουν κάνει τον κόσμο κουβανούς.Ilief

      Διαγραφή
    5. Αν όσοι μας είπαν "αλλάξτε την Ακέκα κ θα ψηφίσω ΚΚΕ", το κάνουν κιόλας, χτυπάμε αυτοδυναμία με 55% τουλάχιστον, στην επόμενη κουκιομέτρηση....

      Διαγραφή
  15. εχω την εντυπωση οτι κατι αλλαζει στην ολη συμπεριφορα? οι βουλευτες λιγο πιο μαχητικοί στις τηλεορασεις , το παμε συγκεντρωση στο Συνταγμα , πρωτη ομιλια σε συμβολικο χωρο.

    Εχει καποιος αλλος την ιδια αισθηση ή ειναι απλως η ιδεα μου?

    johngr1973

    ΑπάντησηΔιαγραφή